به گزارش ایرنا، رضا گروسی بعدازظهر شنبه به مناسبت روز خبرنگار و در جمع اصحاب رسانه استان افزود: امروز مدیران دستگاه های اجرایی تنها با حضور خبرنگاران می توانند برنامه ها و فعالیت های انجام شده خود را به گوش جامعه برسانند.
وی ادامه داد: خبرنگاران امروز و در حالی که جامعه با شرایط خاصی روبرو شده می توانند با انتشار اخبار خود آرامش خاصی را به مردم ببخشند و دولتمردان را نیز در راه رسیدن به امور جاری تا عادی شدن شرایط، کمک کنند.
گروسی در ادامه به مشکل اراضی اوقافی این شهرستان، به خصوص شهر صنعتی البرز اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه این مشکل از دهه های گذشته همچنان باقی مانده که باید با قیمت گذاری و پرداخت سهم اوقاف، معضل موجود را مرتفع ساخت.
فرماندار البرز با اشاره به مخالفت های صورت گرفته در خصوص انتخاب مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی البرز، گفت: این شرکت تابع قوانین تجارت بوده و در اساسنامه آن، مدیرعامل توسط اعضای هیات مدیره انتخاب می شود و همه ما باید نسبت به انتخاب انجام شده که براساس یک خرد جمعی صورت گرفته، احترام بگذاریم.
این مقام مسئول در خصوص ایمن سازی کانال آبرسانی شهرک مهرگان، اظهار داشت: این کانال قبل از انقلاب مورد احداث قرار گرفته و با توجه به نقش نظارتی سازمان امور آب، ایمن سازی آن باید از سوی شهرداری محمدیه مورد توجه قرار بگیرد و از محل اعتبارات ماده 10 نیز می توان برای انجام این کار کمک گرفت.
فرماندار البرز به مشکلات روستای نصرت آباد اشاره کرد و گفت: متاسفانه حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور به مکانی چالش برانگیر تبدیل شده و همه مسایل مربوط به تبدیل شهر به شهرستان نیز در آن متوقف شده اما برای رفع معضلات موجود نیازمندیم تا نصرت آباد به عنوان بزرگترین روستای کشور به شهر تبدیل شود.
در پایان این مراسم، خبرنگاران حاضر از سوی فرماندار شهرستان البرز مورد تجلیل قرار گرفتند.
شهرستان البرز با 230 هزار جمعیت در 15 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.