به گزارش ایرنا، این مراسم شامگاه جمعه و با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، نماینده امام جمعه شهر قزوین و تنی چند از اعضای شورای اسلامی قزوین در یکی از تالارهای این شهر برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها به منظور آمادگی هر چه بهتر از 10 ماه گذشته در اردوهای مختلف آمادگی به سر برده اند.
عباس علایی مقدم ادامه داد: در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به بازی های 2010 گوانجو 2 ورزشکار و بازی های اینچئون کره نیز چهار ورزشکار از این استان به رقابت های آسیایی اعزام شده بودند اما در بازی های این دوره ما شاهد اعزام 12 ورزشکار و مربی هستیم.
به گفته این مسئول ورزشی، در بازی های پاراآسیایی این دوره از رقابت ها نیز چهار ورزشکار به همراه 2 مربی از استان قزوین اعزام خواهند شد.
علایی مقدم ادامه داد: ورزش قزوین امروز از نظر جایگاه در تیپ سه کشور قرار دارد اما از نظر اعزام ورزشکار در تیپ یک قرار گرفته و این در حالی است که پیش بینی بیش از سه مدال برای ورزشکاران خود داریم.
رضا و مهدی علیپور ورزشکار به همراه علیرضا بلاغی در کسوت مربی رشته سنگوردی، بهمن عسگری در کاراته، رامین رامندی و حمیدرضا گروه ای در سپک تاکرا،حسین زنجانیان در دوچرخه سواری کوهستان، اسماعیل عبادی در تیراندازی با کمان، تهمینه کربلایی صادقی در رشته پنچاک سیلات، رضا خیرخواه به عنوان مربی تیم ملی ژیمناستیک، ابراهیم برخورداری در رشته تیراندازی و مهدی مرندی در والیبال به بازی های 2018 جاکارتا اعزام شدند.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.