سرهنگ نصرالله بیگلری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس گزارش پلیس راه، در حال حاضر ترافیک در سایر جاده های اصلی و فرعی استان عادی و روان است.
این مقام انتظامی تاکید کرد: با وجود ترافیک سنگین در آزادراه های استان، خوشبختانه رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان باعث شده تاکنون پلیس با هیچ حادثه دلخراشی مواجه نباشد.
سرهنگ بیگلری از رانندگان درخواست کرد تا ضمن احترام گذاشتن به مقررات رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کرده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه در پارکینگ های حاشیه راه ها به استراحت بپردازند.
رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: براساس قوانین راهنمایی و رانندگی عبور موتورسیکلت و عابر پیاده در آزادراه ها ممنوع بوده و به شهروندان توصیه می شود نسبت به این مساله توجه لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، توقف نکردن در حاشیه راه، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، خودداری کردن از خوردن و آشامیدن راننده هنگام رانندگی و توجه کردن به توصیه ماموران مستقر در جاده ها از دیگر مواردی است که رانندگان باید نسبت به آن توجه داشته باشند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه روستایی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.