به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) تاکید کرد: نهمین پیشوای شیعیان جهان با نگاه پر برکتی که به اسلام وارد کردند جلوی بسیاری از انحراف ها را توسط فرقه های منحرف در دین مبین اسلام گرفتند.
وی ادامه داد: آن امام همام با برگزاری مجالس بزرگ پرسش و پاسخ به سوالات، توانستند به عامه مردم بفهماند وقتی منشاء علم الهی باشد سن و سال دیگر معنایی ندارد.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: امام محمد تقی (ع) در مدت 25 سال عمر مبارک خود و 10 سال امامتشان 2 هزار و 502 حدیث از خود به یادگار گذاشتند.
حجت الاسلام قابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، اظهار داشت:
در آن زمان امریکا و غرب خواستار تغییر نقشه خاورمیانه بودند اما حزب الله لبنان با کمک امام زمان و رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام نقشه های شوم آنان را خنثی کردند.
به گفته وی، اگر ملت ایران همان خلوص نیت حزب الله را با مدد جستن به امام زمان (ع) و اطاعت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت را داشته باشد به طور قطع می تواند بر همه مشکلات فائق آید.
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به وقایع هفته آینده، گفت: سالگرد ازدواج حضرت امیر المومنین علی (ع) با حضرت زهرا (س) و سالگرد وفات عالم بزرگ جهان اسلام، جناب محقق داماد از برجسته ترین رخدادهای پیش رو است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.