به گزارش ایرنا مراسم اختتامیه این جشنواره شامگاه پنجشنبه با مشارکت خانه مطبوعات استان ، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
در این جشنواره حدود 600 اثر و 120 شرکت کننده حضور یافته بودند که در نهایت از 30 نفر در بخش های یادداشت سیاسی، گزارش خبری، گزارش ورزشی،خبر،م صاحبه، یادداشت اجتماعی، عکس، گزارش تحلیلی و تیتر تجلیل شد.
در بخش یادداشت سیاسی ولی حسین زاده ، مهدی بیگدلو از رایحه مهر و حسن حسن زاده از آرمان امروز ، در بخش سرمقاله و یادداشت آرش شایسته نیا ، سرافراز فتحی از آوای میهن و حدیث حیدری از مینودر ، در بخش یادداشت اجتماعی محمد حسن سلیمانی از ولایت، نصرت الله علیرضایی از تابان و فریبا قاسمی از مینودر حایز رتبه اول تا سوم شدند
در بخش گزارش تحلیلی نفیسه کلهر از ولایت، عاطفه مشایخی از مینودر و میترا بهرامی از پیام شهر ،در بخش گزارش خبری پروین شهسواری، زینب کلهر از خبرگزاری مهر و رکسانا رضایی از نگاه قزوین، در بخش گزارش ورزشی محمد بهرامی از ولایت، اسماعیل حسینی از مینودر ، هادی درزی رامندی از خبرگزاری ایرنا و امیر رجبی از فروردین امروز اول تا سوم شدند.
در بخش تیتر نفیسه مهرداد از هفت دی، حسن عابدینی از ایسنا و میترا بهرامی از نسیم حق،در بخش خبر علیرضا ناصری از صدا و سیما، رضا اسدی از ایرنا و مریم جواهران از پیام شهر، در بخش مصاحبه محمدرضا نوروزیان از گذرنیوز ،آرزو یارکه سلخوری از ایسنا و محمدرضا قزوینی مقدم از ولایت و در بخش عکس محمد جوادی امنیی از صبح قزوین، مهدی معتمد از ایسنا و شیرین برزگر از همشهری، در بخش صفحه آرایی فهیمه قزوینی ،امیر نصرت آقایی و امیر جاوید مهر مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور نیز در این مراسم گفت:باید قدردان خون نگارانی باشیم که با نثار خون خود دفاع از مرز پاک ایران را رقم زدند.
داود قیاسی راد افزود: شهید صارمی برای دفاع از فتوت جوانمردان این سرزمین در خارج از این کشور خون خود را فدا کرد و شهید رهبر که میکروفون در دست پیام خود را به دنیا مخابره کرد و تصاویری جاویدان از خود به جا گذاشت.
وی ادامه داد: باید همواره از خون نگارانی که در بحرانی ترین زمان و با حداقل امکانات حداکثر بهره وری خبری را داشتند یاد کنیم و زنده نگاه داریم.
تجلیل از علی دهباشی نویسنده ملی و بین المللی قزوینی و چند خانواده شهدای خبرنگار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
همچنین در این مراسم با اهدای تابلو فرش از عبدالرضا میقانی مدیر کل حوزه استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی و حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به خاطر تلاش در برگزاری جشنواره مطبوعات تجلیل شد.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.