به گزارش ایرنا، حکمت الله داودی شامگاه پنجشنبه درهفتمین جشنواره مطبوعات استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی، افزود:
متاسفانه در فضای مجازی به موضوع قطعه هنرمندان و نام آوران به خوبی پرداخته نشد و به جوسازی علیه شهرداری اقدام شد.
وی با اشاره به حاشیه پوشیدن پیراهن آسین کوتاه برای رانندگان افزود: سازمان نظارتی شهرداری موضوع پوشش آسیتن کوتاه را برای رانندگان داخلی سازمان مطرح کرد که برخی رسانه ها بدون سئوال کردن و تحقیق کامل آن را به همه رانندگان نسبتن دادند و موجب سوء استفاده رسانه های معاند شدند.
داودی اظهار کرد: شورای پنجم نگاه ویژه ای به اصحاب رسانه دارد که می توان به ملاقات خبرنگاران در شورای شهر ، بررسی مطالبات صنف آنها و به ویژه تعاونی مسکن و حتی اختصاص قطعه هنرمندان و نام آوران اشاره کرد.
این مسئول اضافه کرد:امیدواریم رسانه ها به انتشار صحیح و جامع اخبار اقدام کرده و دستاوردها ونتایج مثبت مسئولان را نیز نادیده نگیرند.
وی افزود: نگاه شورای شهر به خانه مطبوعات و اصحاب رسانه نگاه جناحی نیست و تلاش می کنیم با ارائه خدمات به همه جامعه رسانه برای حل مشکلات آنها گام برداریم.
رئیس شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه خبرنگاران گفت: در عصر اطلاعات وفناوری نقش خبرنگار برای اطلاع رسانی انکار نشدنی است و در دنیای کنونی با وجود ابزارهای مختلف دست یابی به اطلاعات کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان تنها از طریق خبرنگاران درستکار شدنی است.
داودی افزود: خبرنگاران باید با قبول خطرات بسیاری برای اطلاع رسانی اقدام کنند و خبر خوب را که باید روشن و جامع باشد به مردم برسانند.
وی ادامه داد: خبر بایدبا صراحت وبدون ابهام به دست مخاطب برسد و بتواند پرسش های مردم را پاسخ دهد.
داودی اضافه کرد: رسانه های نقش واسط را میان مردم و مسئولان ایفا می کنند و داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری از شرایط این کار است.
وی افزود: حساسیت کار اطلاع رسانی و افزایش رسانه ها و رقابت میان آنها بر ضرورت سرعت کار خبررسانی افزوده است و کمترین تعلل در کار اطلاع رسانی موجب کاهش جایگاه خبر رسانی می شود.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.