به گزارش ایرنا، داود محمدی شامگاه پنجشنبه در هفتمین جشنواره مطبوعات استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: البته مسئولان نیز باید با اعتمادسازی و قدم در خدمت به مردم برای جلب اعتماد عمومی اقدام کنند که اگر هر کس وظیفه خود را درست انجام دهد، این مهم محقق خواهد شد.
نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دست معجزه آسایی از بیرون برای رفع مشکلات داخلی وارد نمی شود و باید خود ما برای امید آفرینی در جامعه اقدام کنیم.
محمدی افزود: اگر نارسایی وجود داشته باشد در جامعه به مسئولان باز می گردد و اگر برنامه و طرحی برای رفع مشکلات داشته باشند حتما با استقبال مردم مواجه خواهد شد.
وی اضافه کرد:اگر به وظایف خود عامل باشیم ارمغان امیدواری را برای مردم به بار خواهیم آورد که در این رهگذر جامعه مطبوعات واصحاب رسانه نقش برجسته داشته اند و همیشه ایفای نقش آنها موثر بوده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران باید به علم روز مجهز باشند، ادامه داد: خدماتی که به خبرنگاران داده می شود در حد صفر است اما انتظار بیشترین خدمات را از آنها داریم درحالیکه این قشر از نظر معیشت ، اقتصاد، مسکن و امنیت شغلی در تنگنا قرار دارند ولی با عشق و علاقه و فداکاری و احساس مسئولیت برای ایفای شغل خود اقدام می کنند.
محمدی ادامه داد: روح خبرنگاری انعکاس حقیقت است و در واقع می توان از خبرنگاران به عنوان آیینه تمام نمای جامعه تعبیر کرد که آیینه جز حقیقت را منعکس نمی کند.
وی افزود: خبرنگاری رسالت بسیاری سنگینی است که خبرنگار و روزنامه نگار آنچه که را در جامعه اتفاق می افتد از مشکلات و کمبودها باید منعکس کنند و باید نقاط مثبت را نیز مانند آیینه بازتاب دهند.
محمدی ادامه داد:امروز در جامعه ما در زمینه معیشت ، اقتصاد و اشتغال مشکلات فراوانی وجود دارد و حتما باید اصحاب رسانه به انحای مختلف برای بازتاب این مشکلات اقدام کنند.
وی گفت: خبرنگاران هنرمند نیز هستند و می توانند بسیاری از مشکلات را به صورت هنرمندانه به جامعه عرضه کنند.
محمدی افزود: امروزه در حوزه تولید علم وفناوری، نانو و بیوتکنولوژی، علوم ماهواره ای، سایبری ،فیزیک پلاسما و... در قله علم و دانش در جهان قرار داریم و باید رسانه این مسائل را نیز را منعکس کند
وی ادامه داد: امروزه اعتماد عمومی جامعه لطمه خورده است که به عملکرد همه مسئولان باز می گردد و باید خبرنگاران حتما برای ترمیم این موضوع اقدام کنند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.