به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در جمع فرمانداران و بخشداران با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری در خصوص حدود اختیارات فرمانداران،اظهار داشت: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها از کلیه اختیارات استاندار به استثنای قائم مقامی شورای اسلامی شهرها برخوردار هستند و باید به شکل احسن برای مدیریت حوزه استحفاظی خود اقدام کنند.
وی با استناد به نتایج ارزیابی عملکرد بخشداران در سال1396، اظهار داشت: نتایج این ارزیابی مبنای تصمیم گیری در خصوص چگونگی ادامه فعالیت بخشداران خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز، سکه و افزایش قیمت مواد اولیه واحدهای تولیدی، اظهار داشت: باتوجه به تعدد واحدهای صنعتی در استان قزوین لازم است کمیسیون های کارگری فرمانداری ها بیش از گذشته فعال شوند تا با رصد مشکلات و نارسایی ها از حداکثر ظرفیت و اختیارات فرمانداران جهت رفع معضلات واحدهای تولیدی و تنش های کارگری استفاده نمایند.
آشناگر در تحلیل شرایط سیاسی کشور با اشاره به تلاش معاندان نظام جمهوری اسلامی جهت سیاه نمایی و القای فضای یأس و نا امیدی در جامعه، اظهار داشت: هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام است و در این راستا تلاش می کنند با طراحی عملیات روانی و شایعه پراکنی از طریق فضای مجازی و ترسیم آینده ای نامعلوم، بر مردم ما ترس حاکم نمایند و به دنبال فشار فراتر از جنگ هستند.
وی اظهار داشت: بسیاری از تحلیلگران اغتشاشات اخیر را کور و بی سَر می دانند در حالی که سَر آنها در شبکه های مجازی بود و دشمنان با استفاده از این فضا برای تحریک مردم استفاده می کردند.
آشناگر با اشاره به اینکه زیست دشمنان در شکاف های اجتماعی، سیاسی، قومی و زبانی است و تلاش دارند با دو قطبی سازی جامعه ما را با مشکل مواجه نمایند،افزود: در این راستا مردم باید بدانند اولویت ما تامین امنیت است و چرا که اگر امنیت مردم به هم بخورد، همه دچار خسران خواهند شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در سطح شهرستان و بخش باید با پرهیز از بی عملی فعالانه در میان مردم حاضر شده و با تبیین شرایط داخلی و بین المللی، تشریح محدودیت های موجود و اقدامات صورت گرفته از عملکرد دولت و نظام دفاع نمایند.
وی با تاکید بر لزوم ارتباط چهره به چهره فرمانداران و بخشداران با مردم و روشنگری در زمینه وضعیت حساس کنونی کشور،اظهار داشت: متاسفانه برخی از رقبای سیاسی دولت با تفکیک نادرست دولت و نظام سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت دارند و آگاهانه و ناآگاهانه در تور عملیات روانی دشمن گرفتار شده اند.
آشناگر همچنین گفت: در این شرایط، مدیران ارشد دولت در شهرستان ها و بخش ها وظیفه دارند با حضور در میان اقشار مختلف مردم و توجه به انتقادات و پیشنهادها، تلاش لازم را جهت تقویت انسجام و همگرایی ملی به عمل آورند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.