به گزارش ایرنا، فرشاد پیله چی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار، با تاکید بر ترویج فرهنگ کسب اخبار از منابع رسمی و معتبر افزود: اطلاعات صحیح و قابل اطمینان تنها از طریق خبرنگارانی متعهد، متخصص و درست کار میسر بوده و لذا لازم است خبرنگاران نیز به عنوان عناصر موثر و اساسی آگاهی بخشی با کنکاش، به واقعیت مسائل روز پی برده و آن را به افکار عمومی انتقال دهند.
این مسئول در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی که هم در عرصه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اشتغال آفرینی فعالیت می کند این آمادگی را دارد که با رسانه ها در زمینه آموزش و پژوهشی همکاری داشته باشد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین نیز در این دیدار، سالروز تاسیس این نهاد را به تمامی فعالان و دست اندرکاران آن تبریک گفت و افزود: فعالیت و خدمات جهاد دانشگاهی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی و کارآفرینی به معنای واقعی کلمه یک جهاد بزرگ محسوب شده و بازوی کمکی موثری برای دولت است.
علی حیدر شاه حسینی، ابتکارهای این مجموعه را در فعالیت های درمان ناباروری و خون بند ناف در جهت برآورده کردن نیازهای درمانی مردم قزوین را ستودنی برشمرد و افزود: امیدواریم با تداوم و پیشرفت چنین اقدام هایی شاهد تحولات اساسی بیشتر این منطقه از کشور باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه همانطور که صنعت و دانشگاه نیازمند ارتباط متقابل با هم هستند، رسانه و دانشگاه نیز به همین مساله نیازمندند، اظهار داشت: در این راستا جهاد دانشگاهی با ظرفیت های ارزشمند خود می تواند پای دانشگاهیان را به رسانه ها و مطبوعات باز کند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات خبرگزاری ایرنا در انعکاس رویدادها و ظرفیت های استان، تاکید کرد: خوشبختانه این خبرگزاری تحولات کمی و کیفی بسیار خوب و اثرگذاری را در منطقه ایجاد کرده است.
حامد کبودوند با اشاره به فعالیت های جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در توسعه حرم طفلان مسلم و همچنین سایر برنامه ها خواستار همکاری رسانه ها در انعکاس و اطلاع رسانی این اقدام ها شد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.