رییس دادگستری قزوین گفت: اطلاع رسانی صادقانه نشاط و همدلی در جامعه را به همراه آورده و راه مقابله با همجمه دشمنان است.

به گزارش ایلنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در دیدار با خبرنگاران، گفت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع موجب ایجاد وحدت، همدلی، امید و نشاط در جامعه می‌شود و ناکامی دشمنان در تحقق اهداف شوم آنان را در پی دارد.

قدرتی خاطرنشان کرد: در جهان امروز در مسیر اطلاع‌رسانی، با وجود درگیری‌هایی که به‌طور آشکار در بیشتر نقاط و همچنین عرصه‌های داخلی کشورها فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان به طور یقین تنها از سوی خبرنگاران امین و درست کار تحقق می یابد.

رئیس دادگستری قزوین گفت: رسانه‌ها موظف‌اند کاستی‌های جامعه را با ابزارهای خویش پیگیری کنند و یکی از این نقایص مهم در حوزه اجتماعی است. اگر ما اخلاق در جامعه را رشد دهیم به یقین بسیاری از جرائم ریشه کن خواهد شد .

وی درباره عتماد مردم به رسانه‌ها افزود: رسانه‌ها باید صداقت و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهند که این مهم در رسانه‌های استان احساس و مشاهده می‌شود. جلب اعتماد عمومی از ملاک‌های بسیار مهمی است که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار داشته باشد و رسانه‌ها در زمینه انتشار اخبار صحیح و مطمئن به عنوان یک ملاک و معیار برای جامعه محسوب می شوند.

این مقام قضایی در پایان تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع در کنار توجه به مصالح عمومی تنها راه مقابله با هجمه های تبلیغاتی دشمنان است که باید مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان اینکه به اهمیت رسانه ها در کمک به دستگاه قضا برای پیشبرد بهتر امور و خدمت به مردم واقف هستیم، ادامه داد: در همین راستا امسال اولین همایش نقش رسانه ها و دستگاه قضایی در کشور را در قزوین برگزار کردیم که با استقبال خوب رسانه های استان رو مواجه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.