عبدالمحمد زاهدی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اقدام دولت در خصوص بهبود شرایط اقتصادی کشور را یادآور شد و افزود: دولت با بهره مندی از راهکارهای سران سه قوه تصمیماتی را برای سامان بخشیدن به وضعیت بازار و مهار تورم اتخاذ کرده که بخش عمده ای از مشکلات به وجود آمده را در آینده نزدیک مرتفع می سازد.
وی، یکی از اقدام های صورت گرفته از سوی دولت را آزاد کردن مبادلات و خرید و فروش ارز در بازار ثانویه دانست و اضافه کرد: این مساله در نهایت به نفع صادر کنندگان خواهد بود.
استاندار قزوین با بیان اینکه دستورالعمل خرید و فروش آزاد ارز توسط صرافی ها از سوی دولت موجب تنظیم بازار در مدت زمان مشخصی می شود، یادآور شد: هر قدر محدودیتی را در هر حوزه ای ایجاد کنیم در واقع زمینه ایجاد نابرابری و فساد را به بار خواهیم آورد و از این رو تنها با شفاف سازی می توان مسایل جاری را به کنترل خود درآورد.
زاهدی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدام های دولت دستور به بانک مرکزی برای مهار قیمت سکه و رفع حباب در این بخش بود که در نهایت نیز منجر به کاهش محسوس قیمت آن در روزهای اخیر شده و هنوز هم ادامه دارد.
این مقام عالی استان در پایان افزود: دولت برنامه های جامعی برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم در دست اقدام دارد که به زودی تاثیر خود را در بازار گذاشته و موجب شکست جنگ اقتصادی دشمنان خواهد شد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.