به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، در پیام عبدالمحمد زاهدی به این مناسبت آمده است: 17مرداد، روز خبرنگار و یاد آور شهید صارمی، خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای این عرصه پر مسئولیت است و فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر خبرنگاران و قدردانی از زحمات فرهیختگانی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش شده اند.
در ادامه این پیام آمده است: روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشته اند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی ایمان دارند و دانستن را حق مردم می دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می ‌کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است.
در بخش بعدی پیام استاندار قزوین آمده است: اینجانب با عرض تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و فعالان عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی کهن دیار مینودری از تلاش های ارزنده تلاشگران عرصه روشنگری و اطلاع رسانی قدردانی کرده و انتظار دارم با هدف امیدبخشی به جامعه ضمن آگاهی از نیازها و مطالبات مردم در راستای انعکاس دستاوردها و خدمات دولت دوازدهم در هفته دولت گام بردارند.
در بخش پایان این پیام نیز آورده شده است: امید است مدیران دستگاه های اجرایی استان و دولتمردان بیش از پیش قدردان تلاش ها و مجاهدت های پشگامان عرصه اطلاع رسانی و نمایندگان افکار عمومی باشند و با پاسخگویی مستمر در راستای تقویت روشنگری اثرگذار در جامعه بکوشند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حین انجام خدمت به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.