به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی سه شنبه شب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که توسط سپاه استان برگزار شد،افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با تلاش در جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در راستای تحقق اهداف انقلاب، خدمت رسان خوبی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند.
وی اظهار داشت: باید توجه داشت که خبر و خبرنگاری یک حرفه فراموش شدنی و کهنه شدنی نیست بلکه اثرش ماندگار خواهد بود.
حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه خبرنگاری پیشینه زیادی دارد، تصریح کرد: در تمامی حوادث که در طول تاریخ اتفاق می افند قلم و زبان خبرنگار نمایان است و خبرنگاران در شکل دهی تمدن بشری نقش بسزایی دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود به تلاش دشمن برای صدمه به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: با این وجود دشمنان در عرصه های مختلف ضربات و شکست های سنگینی از جمله درعرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی از انقلاب اسلامی خورده اند که قابل شمارش نیست.
وی اضافه کرد: دشمن پس از ناکامی در عرصه های مختلف مقابله با جمهوری اسلامی ایران، جنگ تبلیغاتی و روانی را آغاز کرده است که در مقابله با این حمله دشمنان، خبرنگاران نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: رسانه ها باید روحیه انقلابی گری خود را تقویت نموده و امید را به جامعه تزریق کنند و شانتاژ تبلیغاتی دشمنان علیه جمهوری اسلامی را خنثی کنند.
در پایان این مراسم از خدمات جمعی از خبرنگاران استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.