به گزارش ایرنا، مهدی بخشنده روز دوشنبه در نشست با هیات تجاری اوکراین که در سازمان صنعت استان برگزار شد، افزود: متاسفانه وجود برخی از مشکلات پیش روی بخش خصوصی مانع از افزایش میزان صادرات شده است.
این مسئول ادامه داد: یکی از این مشکلات، دشواری ارتباط بین تجار کشور مبدا و مقصد است که باید تمهیداتی برای رفع این مشکل لحاظ شود.
بخشنده اضافه کرد: شرکت بین المللی آی سی سی در کشور اوکراین نرم افزاری را برای ارتباط بهتر میان تجار آن کشور و ایران طراحی کرده و ما هم آماده هستیم برای بهره برداری تجار ایرانی، آن را به زبان های فارسی و انگلیسی برگردانیم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در ادامه به فعال بودن دفتر مشترک اتاق ایران و اوکراین اشاره کرد و یادآور شد: این مساله می تواند موجبات تقویت ارتباط تجار میان دو کشور را بیش از گذشته فرآهم آورد.
رییس اتحادیه صادرکنندگان قزوین اضافه کرد: اقلام صادراتی این استان به کشور اوکراین طی سال گذشته شامل مواد غذایی، شوینده، کشمش و کنسانتره بوده که باید راه های تقویت روابط و رفع مشکلات موجود جهت افزایش میزان صادرات را مورد توجه قرار دهیم.
بخشنده در پایان این نشست افزود: یکی از مشکلات موجود تجار برای افزایش سطح ارتباطات، رفتار نامناسب با تجار هنگام ورود به کشورهای مبدا است که متاسفانه ما این مساله را هنگام ورود به کشور اوکراین شاهد هستیم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.