به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ سهراب خسروی افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محل عوارضی آزادراه قزوین - کرج به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از کامیون متوقف شده 61 راس گوسفند بدون مجوز حمل را کشف کرد، ادامه داد: دام های قاچاق از آذربایجان شرقی به مقصد استان تهران بارگیری شده بود.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: دام های کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان داده شد و راننده متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

** 200 میلیون ریال کالای خارجی قاچاق در قزوین کشف شد
رییس پلیس آگاهی قزوین گفت: ماموران این اداره در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، هنگام گشت در عوارضی شماره 3 آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ آرش مرادی اضافه کرد: پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده 5 هزار و 664 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان ارزش در پایان ارزش کالای کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام و یادآورشد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع داده و در صورت داشتن پیشنهاد و انتقاد نیز آن را با سامانه 197 در میان بگذارند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.