به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار با جوانان مومن و انقلابی استان تحت عنوان اللاحقون، افزود: رویکرد این جمع اگر با سرعت و شیب تند در مسیر کار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تبلیغی قرار بگیرد شاید ما را از فلسفه اصلی آن دور کند.
وی با بیان اینکه مجموعه اللاحقون قصد دارد به گونه‌ای عمل کند تا دچار روزمرگی و جناح زدگی نشود و همیشه هم به روز و دغدغه‌ مند باشد، ادامه داد: این مجموعه باید سرباز قرآن و پای کار مسجد و احیای دین، آمر به معروف و ناهی از منکر و نیز اهل ذکر و انقلاب باشد.
امام جمعه قزوین یادآور شد: حزب، جناح، جریان، گروه و فعال فرهنگی و سیاسی در جامعه ما زیاد بوده که باید به دنبال کشف کمبودها باشند.
آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه باید با عملکرد خود احساس زنده بودن داشته باشیم، افزود: اگر مفسدان با خیالی آسوده به تخلف‌ گری خود ادامه می‌دهند و صدای اعتراضی بلند نمی‌شود یعنی ما مرده‌ایم و اگر متخلفان و دنیا پرستان بدون نگرانی از اعتراض ما به دنبال تخلفات خود بودند یعنی ما زنده نیستیم و باید فاتحه خود را بخوانیم.
وی تاکید کرد: مجموعه اللاحقون نباید نگاه چپ و راست داشته باشد بلکه دین ‌مداری، قرآن ‌مداری، ولایت‌ مداری و مسجد مداری در راس کارهای آنان باشد و تجربه تاریخی نیز ثابت کرده زمانی ‌که پای منافع دنیایی به میان آید چپ و راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب دیگر جایگاه خود را از دست می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نباید خود را بدهکار عناوین چپ و راست کنیم، اظهار داشت: مساجد، نماز جمعه و شعائر دینی و به خصوص همه مسلمانان و پایبندان به دین بوده و هیچ جایگاهی، مخصوص هیچ جناح خاصی نیست.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه 2 اراده شیطانی و خدایی وجود دارد، افزود: ما باید با سنجش عملکرد خود دریابیم که تحت نفوذ کدام اراده قرار داریم و دنبال کردن هوای نفس یعنی جانبازی در راه تحقق اراده شیطان.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.