به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: آب و برق ادارات پر مصرف تا دو روز آینده قطع می‌شود.
قدرت الله مهدیخانی گفت: شرکت مخابرات، اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشکده دندانپزشکی، اداره کل استاندارد، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شهرداری اقبالیه، آرامستان های شهرداری قزوین، اداره کل ورزش و جوانان، سرپرستی بانک سپه و بانک کشاورزی مصرف برق زیادی داشته اند.
این مسئول به معرفی اداراتی که آب زیادی نیز مصرف می کنند پرداخت و گفت: شرکت مخابرات، واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و معاونت دانشجویی دانشگاه بین المللی، سازمان میادین میوه و تره بار، اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت شیرجه و نجات غریق ، مجموعه ورزشی الغدیر و استادیوم ورزشی سردار آزادگان هم اداراتی و سازمانهایی هستند که آب زیادی نیز مصرف می کنند.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین اضافه کرد : حدود 100 دستگاه در مصرف آب و برق صرفه جویی نمی کنند اما اداراتی که اسامی آنها اعلام شده است مصرف آنها 2 برابر حد مجاز است.
مهدیخانی، علت افزایش مصرف بعضی از دستگاه ها را داشتن استخر برای مجموعه خود و آبیاری فضای سبز بیان کرد.
وی افزود: تاکنون 3 تا 4 مرتبه به صورت مکتوب به همه دستگاه ها بر صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید شده است اما بعضی دستگاه ها به این موضوع توجه ندارند.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: اگر طی دو روز آینده هر دستگاه میزان مصرفش را کم نکند ، آب یا برق آنها قطع خواهد شد.
مهدیخانی گفت: برای وصل شدن آب و برق، مدیر دستگاه باید تعهد دهد که در صورت رعایت نکردن مجدد، مدیران ارشد برای آن مسئول تصمیم گیری می کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.