به گزارش ایرنا، مدیر اجرایی این نمایشگاه در این زمینه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه حاصل فعالیت و طرح‌های دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین بوده و از امروز تا یازدهم مردادماه از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در نگارخانه تماشا واقع در میدان میرعماد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
عاطفه کیانی ها اظهار داشت: در این نمایشگاه در محورهای تصویر سازی، لباس اجتماع بانوان و چاپ روی پارچه آثاری برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود:در این نمایشگاه حدود100تن از دانشجویان رشته های طراحی لباس و طراحی دوخت و تکنولوژی آثار خود را ارایه کرده اند که از بین آنها 30 اثر در محور تصویرسازی، 30 اثر در طراحی و دوخت لباس و 12 اثر در چاپ روی پارچه به معرض دید بازدیدکانندگان گذاشته شده است.
پس از افتتاح این نمایشگاه بانوان عضو شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های درمانی از جمله مرکز تله مدیسین درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، نمایندگی بانک خون بند ناف رویان، آزمایشگاه پاتوبیولوژی و دیگر بخش‌های درمانی بازدید کرده و در جریان آخرین دستاوردها و خدمات این مراکز قرار گرفتند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.