منوچهر حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اراضی در نظر گرفته برای ایجاد این شهرک در شهرستان بویین زهرا قرار دارد.
این مسئول بیان اینکه این شهرک برای جذب سرمایه گذاران در حوزه انرژی احداث می شود،اظهار داشت: در آینده نه چندان دور زیرساخت های پیش بینی شده برای ساخت این مکان توسط شرکت شهرک های صنعتی استان ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه در این شهرک با استفاده از صفحات خورشیدی، نور آفتاب جذب و به انرژی برق تبدیل خواهد شد،اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان مختلف مانند منابع طبیعی و شرکت برق در راستای سهولت بخشی به صدور مجوزهای مربوط به سرمایه گذاران توجیح شده اند و از این پس متقاضیان این حوزه به جهت اینکه زمین مورد نیاز مشخص شده، در زمان کمتری می توانند مجوزهای خود را دریافت کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: قزوین در حوزه انرژی های نو از ظرفیت های فراوانی برخوردار بوده و این موضوع زمینه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم ساخته است.
حبیبی با بیان اینکه با ساخت این شهرک قزوین به پایلوت انرژی ها نو در کشور تبدیل می شود،تصریح کرد: راه اندازی این شهرک یک جنبه مهم از توسعه پایدار قزوین به شمار می رود و انرژی مورد نیاز استان و حتی دیگر نقاط کشور در بخش های مختلف را تامین و فراهم می کند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.