به گزارش ایرنا، محمد کشاورز روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان قزوین افزود: باید با رویکرد مناسب مسئولان و دست اندرکاران در راستای حمایت از خبرنگاران، زمینه لازم برای اینکه اصحاب رسانه استان با هزینه کم و فراغ بال در رشته های ورزشی مورد علاقه خود فعالیت کنند، ایجاد شود.
وی با بیان اینکه پرداختن به ورزش دغدغه افراد را کم کرده و ذهن آنان را برای فعالیت بهتر مهیا می کند،اظهار داشت: در همین راستا مشارکت اصحاب رسانه در فعالیت ها و برنامه های ورزشی بدون شک به بهبود عملکرد آنان و انجام بهتر وظایف این قشر کمک می کند.
رییس سازمان بسیج رسانه سپاه استان قزوین در ادامه از تدارک برای انجام برنامه های ورزشی ویژه خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار خبر داد و گفت: برای برگزاری مطلوب و شایسته این برنامه ها به مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان نیازمند هستیم.
وی همچنین از آمادگی سازمان بسیج رسانه برای اجرای برنامه های فرهنگی مشترک بین این سازمان و اداره کل ورزش و جوانان قزوین در مناسبت های مختلف سال خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین نیز در این دیدار گفت: علاقه مند هستیم تا برای اجرای برنامه های ورزشی در حد بضاعت و توان به اصحاب رسانه که همواره بازوی پیشبرد اهداف دستگاه ورزش بوده اند، کمک کنیم.
عباس علایی مقدم افزود: انعکاس موفقیت های ورزشی قهرمانان توسط اصحاب رسانه بدون شک کار ارزشمندی است و در امیدبخشی به جامعه نقش مهمی دارد، ضمن آنکه این کار به نوعی بیان دستاوردهای نظام نیز محسوب می شود.
وی در ادامه از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان قزوین برای همکاری با سازمان بسیج رسانه به منظور انجام فعالیت های فرهنگی و همچنین پشتیبانی برای برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی ویژه خبرنگاران خبر داد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.