به گزارش ایرنا، برات قبادیان روز شنبه در دیدار با استاندار قزوین افزود: امروزه توسعه صنعت و کشاورزی به میزان منابع آبی یک منطقه وابسته است و نمی توان نقش مهم و موثر این دو را نادیده گرفت.
وی اظهار کرد: تغییر اقلیم و مشکلات خشکسالی در کشور بسیار جدی است به گونه ای که بسیاری از رودهای کشور که در گذشته نه چندان دور خروشان بوده اند امروز خشک و یا کم آب شده اند.
وی افزود: نباید نسبت به انتقاد سازنده و دلسوزانه که برای رفع مشکلات کشور مطرح می شود جبهه گرفت بلکه باید این نوع انتقاد را سازنده و عین صواب دانست.
وی ادامه داد:امروزه توسعه کشور بدون استثنا به مشارکت همه مردم از زن و مرد وابسته است و می توان گفت پیشرفته ترین سرزمین ها؛ کشورهایی هستند که در آنها زن و مرد در کنار هم برای اعتلای اقتصادی کشورشان فعالیت می کنند.
قبادیان گفت:با توجه به نقش موثر بانوان در جامعه نمی توان 50 درصد جامعه که بانوان هستند را نادیده گرفت و آنها را از فعالیت در چرخه اقتصادی باز داشت.
استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت:امروزه نقش صنعت در توسعه یک منطقه و استان بسیار مهم است و بدون صنعت؛ کشاورزی و دامداری نیز ممکن نیست.
عبدالمحمد زاهدی افزود:متاسفانه ناآکاهی مردم در برخی نقاط موجب می شود که نسبت به توسعه صنعت و حتی صادارت محصولات دیدگاه خوبی نداشته باشند و باید با آگاهی سازی نسبت به ضرورت توسعه صنعت و افزایش صادرات اقدام کرد.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.