سعید پورایمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به درخواست های اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان مردادماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان شهریور ماه تمدید شد.
وی اضافه کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری در سالن همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
پورایمانی ادامه داد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی با هدف تبیین نقش و جایگاه خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای در 2 بخش علمی پژوهشی و تجربی-کاربردی برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در بخش تجربی و کاربردی علاوه بر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، کلیه کارشناسان اداری و فعالان رسانه های جمعی و مجازی می توانند تجربیات و گزارش های کاربردی خود را مکتوب کرده و برای دبیرخانه الکترونیک همایش به نشانی Mliteracy.saramad.ir ارسال کنند.
پورایمانی همچنین گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه این همایش در قزوین فعال است، مرکز دیجیتال قزوین ضمن نظارت بر آثار ارسالی به دنبال شناسایی و جذب افراد نخبه، علاقه‌مند و فعال عرصه سواد رسانه در استان است.
وی با اشاره به جوایز این همایش اظهار داشت: نفرات اول همایش در هر یک از بخش های علمی پژوهشی و تجربی کاربردی سه سکه تمام بهار آزادی، انتشار مقالات در نشریات علمی پژوهشی و کتاب همایش، نفرات دوم همایش 2 سکه تمام بهار آزادی و نفرات سوم یک سکه تمام بهار آزادی دریافت و مقالات آنها بر اساس نظر هیئت داوران در نشریات علمی پژوهشی یا علمی ترویجی منتشر می شود.
مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین افزود: پژوهشگران و علاقه مندان به شرکت در همایش سواد رسانه ای و ارسال آثار برای اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه استان قزوین به شماره تلفن 02833370197 تماس بگیرند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.