به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام استان قزوین، فرزاد جهانگرد روز پنجشنبه افزود: این هدایا شامل یخچال، لباسشویی،اجاق گاز،جاروبرقی،ظروف آشپزخانه، فرش و پتو برای هر زوج جوان بود.
وی هدف از این اقدام خیر را فرهنگ سازی کمک رسانی به همنوع، ترویج ازدواج آسان و تلاش برای ازدواج نوعروسان محروم عنوان کرد.
جهانگرد ادامه داد: این هدایا توسط اداره کل کمیته امداد به زوج های جوان و نیازمند اهدا شد.
این مسئول با اشاره به همکاری و ارتباط نزدیک این نهاد با خیران،گفت: کمیته امداد حلقه اتصال اغنیا و فقراست از این رو نیازهای محرومان را احصا و به نیکوکاران اعلام می‌کنیم.
رییس کمیته امداد الموت غربی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در منطقه الموت غربی گفت: در سال گذشته بیش از 10میلیارد و 340میلیون یال کمک های مردمی در قالب طرح‌ های مختلف جمع آوری شد که از این میزان بیش از 2 میلیارد و 580 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده است.
جهانگرد تصریح کرد: همچنین سال قبل بیش از 630 میلیون ریال صدقه ، یک میلیارد و 530 میلیون ریال در قالب طرح محسنین و 340 میلیون ریال برای ساخت مسکن مددجویان کمک های مردمی جمع آوری شد.
وی یادآورشد: محور اقدام کمیته امداد امام خمینی (ره) در تخصیص کمک‌ها عزت مندی مددجویان و ارتقای سطح زندگی آنها از طریق توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان است تا فقر به معنای واقعی از جامعه کاسته شود.
در حال حاضر بیش از 21 هزار خانوار شامل 24 هزارو 900 نفر در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد یکهزارو 685نفر ایتام هستند که 20هزارو 543حامی حمایت مادی و معنوی ایتام را بر عهده دارند.
7390*3913
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.