حامد عبدالرزاقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد: براین اساس شعب اخذ رای در قزوین محل دائمی نمایشگاه های بین المللی و در شهرهای تاکستان، آبیک و بوئین زهرا نیز ادارات راه و شهرسازی خواهد بود.
به گفته دبیر دستگاه نظارت استان بر هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان، با توجه به افزایش تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان قزوین به 10 هزار و 28 عضو، تعداد اعضای هیات مدیره این سازمان از 11 به 13 عضو افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات همانند 2 دوره گذشته به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اظهار داشت: براساس قانون نظام مهندسی ساختمان، انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هر سه سال یک مرتبه برگزار می گردد.
عبدالرزاقی اضافه کرد: با پایان یافتن مهلت ثبت نام، 42 نامزد در هفت رشته شامل عمران، معماری، تاسیسات برق و مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک کاندیدا شده اند.
وی ادامه داد: اعضای هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان استان قزوین متشکل از پنج عضو عمرانی، 2 عضو معماری، 2 عضو برق، و رشته های مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک نیز هر کدام دارای یک عضو خواهد بود.
عبدالرزاقی یادآور شد: اسامی نهایی کاندیداها پس از تائید صلاحیت از سوی هیات اجرایی و دستگاه نظارتی، 11 شهریورماه از طریق رسانه ها اعلام می شود.
اعضای هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان نیز پس از دریافت اعتبارنامه هایشان از سوی وزیر راه و شهرسازی، 29 مهرماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.
این مسئول در پایان افزود: احکام مربوط به اعضای دستگاه نظارت و هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی استان قزوین نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی صادر و ابلاغ شده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.