علی ربیعی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اشتغال استان قزوین در شهرستان بویین زهرا در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: سیاست تثبیت شغل را برای جلوگیری از ریزش نیروها در کشور در پیش گرفته ایم و در همین راستا بیش از 650 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره 18 بودجه در دولت تصویب شده است.
ربیعی همچنین گفت: امیدواریم با پیش بینی صورت گرفته با وجود همه فشارهای بودجه ای موجود هدف گذاری اشتغال را با روش های متفاوت تر محقق سازیم.
وی ادامه داد: با بودجه وضع شده برای تثبیت شغل و جلوگیری از تعطیلی بنگاه ها اقدام کرده و تاکنون نیز در همین مسیر حرکت کرده ایم.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برای تثبیت شغل های موجود با همکاری وزارت صنعت،معدن و تجارت در حال پیگیری برنامه های ویژه ای هستیم و برای جلوگیری از تعطیلی و ریزش نیروها در تک تک صنایعی که دچار خطر باشند وارد عمل می شویم.
وی اظهار داشت: از محل اعتبارات در نظر گرفته شده حدود 30 هزار میلیارد ریال برای پیشبرد سیاست های بازار کار،اجرای طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای و یارانه تسهیلات اختصاص می یابد و بخش قابل توجهی نیز برای بازسازی و نوسازی صنایع،تکمیل و راه اندازی طرح های کشاورزی،صنعتی و معدنی نیمه تمام بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد تخصیص پیدا می کند.
ربیعی خاطر نشان کرد: راه اندازی صنایع کوچک و حمایت از خوشه های کسب و کار در کنار احیای بافت های فرسوده و همچنین تکمیل طرح های ریلی و جایگزینی خودروهای عمومی با ناوگان فرسوده از دیگر طرح هایی هستند که از محل این اعتبارات دنبال خواهند شد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه به منظور بازدید از شهرستان آوج و بویین زهرا و شرکت در نشست شورای اشتغال قزوین به این استان سفر کرده بود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.