سیروس نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرچه این موضوع یک چالش در فضای سازمان ایجاد کرده اما در مراحل پایانی کار قرار داشته و سازمان اگر بتواند این فضا را پشت سر بگذارد با کمک دولت آینده ای روشن تر خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مستمری بازنشستگان به خاطر کمبود نقدینگی قدری با تاخیر پرداخت می شود اما به هرحال تلاش کرده ایم با متمرکز کردن پرداخت به مستمری بگیرها قاعده عدالت را رعایت کنیم.
نصیری، تعداد کل مستمری بگیران استان را بر حسب تعداد پرونده تا پایان سال گذشته 67 هزار و 896 پرونده اعلام کرد و افزود: با در نظر گرفتن افراد تبعی، تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی استان 161 هزار و 534 نفر بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن در تعداد مستمری بگیران رشد 6 درصدی داشته است.
وی افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی استان در پایان سال گذشته 232 هزار و 785 نفر بوده است که با احتساب تعداد پرونده مستمری بگیران به میزان 67 هزار و 896 نفر و افراد تحت پوشش آنها نیز شامل 784 هزار و 99 نفر می شود.
اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین دارای هشت شعبه ثابت در شهرهای قزوین،البرز،تاکستان،آبیک، بویین زهرا و محمدیه و هشت شعبه اقماری در شهرهای اقبالیه، ضیاءآباد،شال،دانسفهان، آوج،ارداق،آبگرم و اسفرورین است.
61 درصد کل جمعیت استان قزوین تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.