به گزارش ایرنا، این واحد تولیدی به نام شرکت پرشیا فناوران کیمیا در زمینه تامین مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی در مقیاس های مختلف همراه با خدمات مناسب تضمین شده و به هنگام در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت می کند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در خصوص این طرح به خبرنگار ایرنا گفت:شرکت پرشیا فناوران کیمیا تبدیل یک ایده به محصول توسط یک گروه دانشگاهی است که حدود چهار میلیارد ریال تسهیلات را برای شروع کار خود از پست بانک دریافت کرده است.
حمیدرضا خانپور گفت:این واحد صنعتی یک واحد تعطیل را در شهرک صنعتی لیا خریداری کرده و هم اکنون هشت نفر را مشغول کار کرده است و قرار است تا پایان سال میزان اشتغال خود را به 20 نفر افزایش دهد.
این مسئول با اشاره به فضای کلی شهرک صنعتی لیا گفت:در این شهر ک صنعتی بیش از 60 درصد واحدهای تولیدی فعال هستند و طرح توسعه 200 هکتاری لیا نیز با امضای قرارداد توسط 12 سرمایه گذار رقم خورده است.
وی افزود: برای فاز توسعه این شهرک مشوق های خاصی را از جمله هفت سال معافیت مالیاتی و در عرصه های بزرگتر تخفیف ویژه از قبیل حقوق انتفاع و تقسیط حقوق انتفاع را به مدت 36 ماه در نظر گرفته ایم.
خانپور افزود:هم اکنون پارک لیا هم به شهرک صنعتی لیا الحاق شده و تا پایان نیمه نخست سال جاری تمامی واحدهای این شهرک می توانند به گاز شهری متصل شوند.
معاون اقتصادی استاندار و مدیرعامل شرکت شهرکهای استان قزوین همچنین از روند احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.
عملیات احداث این تصفیه خانه یکم تیرماه سال جاری با 75 میلیارد ریال اعتبار در هفته قوه قضائیه با حضور دادستان قزوین آغاز شد و هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
استان قزوین 15 شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی دارد.
6012/6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.