به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین افزود: باید تمام مسئولان پیش بینی های کافی برای تامیین کالاهای اساسی را داشته باشند.
وی افزود: تمام مدیریت ذخیره سازی ها استانی بوده و هر استانی باید با توجه به ظرفیت خود کالاهای اساسی را ذخیره و در صورت نیاز به بازار عرضه کند.
حبیبی با اشاره حساسیت موضوع ذخیره سازی کالاهای اساسی گفت: ذخیره سازی ها از روز شنبه باید آغاز شود و باید دستگاه ها به صورت روزانه گزارش عملکرد ذخیره سازی خود را به دفتر اقتصادی استانداری اعلام نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین خاطر نشان کرد: هرکسی در بحث ذخیره سازی اقلام اساسی کوتاهی به خرج دهد به نحوی دشمن نظام جمهوری اسلامی بوده و از به سختی افتادن مردم خوشحال می شود، و به طور حتم با مسئول خاطی برخورد خواهد شد.
وی با یادآوری اهتکار برخی از اقلام اساسی در بازار گفت: در شرایط فعلی نظارت بر بازار از الویت های اصلی این ستاد بوده و تمام دستگاه های نظارتی باید بیش از پیش با رصد بازار از آشفتگی احتمالی آن جلوگیری کنند.
وی افزود: با برنامه ریزی صحیح ومدیریت منسجم بین تمام دستگاه ها می توان این نوسانات موجود را به خوبی مدیریت کرده و پشت سر گذاشت
حبیبی با اشاره به لزوم تشکیل ستاد تنظیم بازار استان در هفته گفت: تمام دستگاه ها باید به صورت منسجم از وضعیت کنونی بازار اطلاعات جامعی برای برنامه ریزی دقیق داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: قیمت مرغ به هیچ عنوان فراتر از75 هزار ریال نباید سعود کرده زیرا بالاتر از این قیمت هیچ توجیهی نزد مردم نخواهد داشت و موجب به سختی افتادن اقشار کم درآمد برای تامیین گوشت سفید می شود.
وی افزود:ذخیره سازی سویا و جو برای استان قزوین از محل خریدهای خارجی می باشد و باید این خرید ها در اسرع وقت به داخل استان منتقل شوند.
6104/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.