به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا برنامه هایمان هماهنگ با دین و قرآن باشد، افزود: نقشه‌ جامع دین و قرآن، اقامه نماز، قسط و عدل است و باید از همه ظرفیت ‌ها برای تحقق رسالت های مهم دینی یاد شده بهره ببریم.
وی، مشارکت دادن مردم در کارها را از آثار مطلوب فرهنگی برشمرد و یادآور شد: این مساله باید همواره مورد توجه مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گیرد.
امام جمعه قزوین، شکوفا شدن استعدادهای مردم را مستلزم توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌ها دانست و اظهار داشت: باید امکانات به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود چرا که توزیع ناعادلانه آن نه تنها استعدادها را بلکه کرامت و عزت مردم را نیز زیر سؤال می‌برد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه شناسایی جوانان مستعد در مناطق محروم را ضروری دانست و اضافه کرد: شناسایی جوانان از خدمات بسیار عظیم به کشور است زیرا این قشر پشتوانه های معنوی، علمی و اقتصادی کشور خواهند بود.
وی مساجد را محور همه فعالیت ها برشمرد و افزود: رسول گرامی اسلام (ص) پس از ورود به مدینه با ساخت مسجد آن را محور همه کارها قرار دادند و ضروری است ما نیز همین روند را دنبال کنیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.