به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ نصرالله بیگلری بعدازظهر چهارشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در جاده فرعی روستای یحیی آباد، عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه وانت دچار واژگونی شده که در اثر آن متاسفانه راننده خودرو بر اثر شدت جراحت های وارده فوت و سرنشین آن نیز مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شده است.
سرهنگ بیگلری یادآور شد: در کیلومتر 5 جاده ضیاء آباد شهرستان تاکستان نیز یک دستگاه موتورسیکلت به دلایل نامعلومی واژگون و راکب آن نیز در محل حادثه جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان قزوین علت توجه نکردن به جلو را باعث وقوع حوادث رانندگی یاد شده دانست و به شهروندان توصیه کرد تا هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحراف های ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.


** توقیف 90 دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
فرمانده انتظامی تاکستان از توقیف 90 دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول فراهانی در این رابطه افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم، طرح های مختلفی در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.
وی با اشاره به توقیف 90 دستگاه موتورسیکلت، افزود: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت های خیابانی، حرکت در پیاده رو و مسیر ویژه تاکسی از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت ها بوده است.
وی ادامه داد: شهروندان هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را باید همراه داشته و با همراه داشتن کلاه ایمنی، نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.