به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری روز سه شنبه به تشریح این جزییات این حوادث پرداخت و افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر برخورد کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلی اسکانیا در آزاد راه قزوین-کرج نرسیده به مجتمع فارسین ناصر آباد عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
رییس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلی اسکانیا برخورد کرده است که در اثر این حادثه متاسفانه راننده کامیون ایسوزو بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.
وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه بی توجهی به جلوی راننده کامیون ایسوزو بوده است.
سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه رانندگی دیگری در کیلومتر 26 جاده قزوین-کرج پس از نیروگاه یک دستگاه خودروی سواری پرادو بنا به عللی واژگون که سرنشین خودرو فوت و سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شد.
رییس پلیس راه استان قزوین افزود: در حاثه ای دیگر در جاده قزوین-اقبالیه یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک عابر پیاده برخورد نمود که عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارد فوت کرد.
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه عدم توجه به جلوی راننده وانت پیکان علت بروز حادثه بوده است، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مجاز را رعایت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز،استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی،انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.