به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه افزود: عرضه قلیان و مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوعیت قانونی دارد که در همین زمینه هر هفته 2 تا سه مورد تشکیل پرونده داریم.
این مسئول دستگاه قضایی استان قزوین افزود: در برهه‌ای از زمان برخورد با ارائه‌کنندگان قلیان و اجرای قانون منع ارائه آن با جدیت آغاز شد ولی متاسفانه همه استان‌ها کار را با جدیت دنبال نکردند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه برخی از مسئولان در این زمینه همکاری لازم را ندارند،گفت: نمایندگان مجلس نیز در این مورد طرحی ارائه دادند که به تبع آن توقعی در جامعه ایجاد شد ولی سستی در اراده و کار ما ایجاد نکرد.
این مقام قضایی استان قزوین تصریح کرد: باید فضای عمومی جامعه به سمتی پیش برود که رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها به این ابزار روی نیاورند و تحقق این مهم نیازمند فرهنگ سازی نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما در جامعه است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان تاکید کرد: نحوه برخورد با ارائه قلیان کماکان به همان روند قبل باقی است و اگر کسی در اماکن عمومی قلیان ارائه کند، ضمن پلمپ مکان، ارائه دهنده نیز بازداشت می‌شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.