به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در سفر یک روزه خود به کرمانشاه، ضمن بازدید از مناطق مختلف زلزله سال گذشته این استان، از مناطق تحت پوشش ساخت مسکن بنیاد مسکن استان قزوین در گیلانغرب بازدید کرد.
وی در ادامه سفر خود ضمن بازدید و گفت و گو با مردم این مناطق، منازل احداثی در روستاهای میاربه، ترشکیبان و سرتیتان از توابع شهرستان گیلانغرب را به صورت نمادین افتتاح کرد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین به عنوان یکی از دوازده ستاد معین بازسازی پس از وقوع زلزله دلخراش 21 آبان سال 96 کرمانشاه، بلافاصله به منطقه اعزام و اقدامات اولیه جهت برآورد میزان خسارت ها، نقشه برداری، احداث و تعمیر واحدهای آسیب دیده را به انجام رساند.
بازسازی و مقاوم سازی واحدهای حوزه گیلانغرب به همراه شهرستان سرمست و 209 روستا به بنیاد مسکن استان قزوین سپرده شد.
در همین راستا، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین به منظور بازدید از روند بازسازی ها و پیشرفت فیزیکی واحدهای آسیب دیده امروز به همراه هیاتی از جمله معاون امور هماهنگی عمرانی و مدیریت بحران استان به گیلانغرب سفر کرده است.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تاکنون 535 واحد مسکونی از سه هزار و 300 واحد را به پایان رسانده است.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 21 و 46 دقیقه شامگاه 21 آبان ماه سال 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه را به لرزه درآورد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.