به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی معرفی و به تصویر کشیدن جاذبه و ظرفیت ‌های گردشگری شهر قزوین را در راستای ارتقاء و گسترش صنعت گردشگری از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.
وی اظهار داشت: موضوعات این جشنواره شامل ابنیه های تاریخی مانند مساجد، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، عمارت ‌ها، بازارها، آب انبارها، قلعه ‌ها، آرامگاه‌ ها، برج ‌ها، گرمابه‌ ها، کاروان سراها، موزه‌ ها، خانه‌ های تاریخی، دروازه‌ ها، کلیساها، مدارس تاریخی و مذهبی، بافت تاریخی شهر، جاذبه‌های طبیعی، صنایع دستی و هنرهای سنتی و آئین و رسوم محلی است.
این مسئول مهلت ارسال آثار جشنواره را تا 20 مرداد سال جاری دانست و یادآور شد:تاریخ یاد شده قابل تمدید نبوده و اختتامیه آن به همراه نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره نیز در شهریور ماه، همزمان با بزرگداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.
درافشانی با اشاره به نپذیرفته شدن عکس های موبایلی در این جشنواره، افزود: شرکت تمامی عکاسان حرفه‌ ای و آماتور کشور در این جشنواره آزاد بوده و عکس‌ های ارسالی نیز باید در پنج سال اخیر و در محدوده جغرافیایی شهر قزوین تهیه شده باشند.
وی در پایان اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره عکس گردشگری قزوین می توانند آثار خود را به نشانی qtourism97@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند با شماره 09900408931 تماس گرفته و جهت دریافت فراخوان و فرم ثبت نام نیز به آدرس http://www.qazvin.ir/web/farhangi مراجعه کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.