به گزارش ایرنا، صادق قندی روز شنبه و در جمع روستاییان چشمه علی از توابع بخش کوهین که با حضور استاندار قزوین برگزار شد، افزود: این روستا یکی از روستاهای خاص استان بوده و همه ساکنان آن نیز از سادات هستند.
وی ادامه داد: روستای چشمه علی به دلیل اختلافات 30 ساله از نعمت گاز محروم مانده بود که با دستور کار قرار دادن آن در سال های گذشته، موفق شدیم ساکنان آن را در دهه مبارک فجر سال گذشته گازدار کنیم.
بخشداری کوهین اضافه کرد: برای افتتاح 100 میلیارد ریالی پروژه های بخش در هفته دولت خود را آماده کرده و در عین حال نیز طی هفته جاری یک طرح رسمی را در هر روستای بخش مورد بهره برداری قرار خواهیم داد.
به گفته وی، در سال های گذشته آبرسانی با تانکر در 18 روستای این بخش صورت می گرفت اما با برنامه ریزی های به عمل آمده و اجرای طرح های مربوط به این حوزه، در حال حاضر همه روستاها از نعمت آب بهره مند هستند.
قندی یادآور شد: تامین کمبود آب کشاورزی در این بخش نیز بسیار مهم بوده اما خوشبختانه بیشتر کشاورزان منطقه به کشت دیم مشغول هستند.
بخشدار کوهین ادامه داد: امیدواریم سالانه 20 قنات را در این بخش مرمت کنیم تا مشکلات آبی این بخش نیز مرتفع شود.
قندی در پایان افزود: با توجه به وجود رودخانه های فراوان که 6 ماه از سال را آب دارند، می توان با مدیریت اعمال شده بخش مهمی از مشکلات کمبود آب بخش را برطرف ساخت.
بخش کوهین در 35 کیلومتری غرب قزوین و در حاشیه جاده قدیم این شهر با رشت واقع شده است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.