به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضائی بخش شال که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد،افزود: با توجه به روند افزایش آسیب های اجتماعی، برای کاهش چنین معضلاتی باید افراد جامعه به میدان آمده و کمک حال مسئولان در این راه باشند.
این مقام ارشد قضائی ادامه داد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال آن است تا ضمن به انحراف کشاندن اذهان جوانان، به اهداف شوم خود دست یابد.
به گفته وی، استکبار جهانی در حالی حرف از حقوق بشر می زند که خود متهما اصلی زیر پا گذاشتن حقوق افراد بوده و مردم بسیاری از کشورها مانند سوریه، یمن، فلسطین و عراق را به خاک و خون می کشند.
حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: باید همواره آگاه باشیم و نگذاریم تا دشمنان به اهداف شیطانی خود دست یابند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رئیس حوزه قضائی بخش شال، گفت: مدیران جامعه اسلامی باید همواره در اوج تعهد، اخلاق، تواضع و خدمت، به عنوان یک الگو در نظام مقدس نیز مطرح باشند.
رئیس جدید حوزه قضائی بخش شال نیز در این مراسم گفت: همه دستگاه ها باید برای حل مشکلات مردم مناطق خود گام های عملی بردارند.
محمد رمضانی افزود: صلح و سازش، تسریع در روند رسیدگی، برخورد قاطع با متخلفان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدان از اهداف کاری ما در شهر شال خواهد بود.
رئیس سابق حوزه قضائی این بخش نیز طی سخنانی اظهار داشت: بیش از پنج هزار پرونده در سه سال مورد رسیدگی قرار گرفت.
سید محمدعلی موسوی یادآور شد: رسیدگی به این میزان پرونده بیانگر تلاش دستگاه قضاء برای تحقق عدالت و مقابله با آسیب های اجتماعی بود که باید از زحمات تمامی همکاران قضائی در این بخش تشکر کرد.
در ادامه، رئیس کل دادگستری استان با حضور در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان حکم انتصاب عباس عمویی را به سمت رئیس حوزه قضائی این بخش به وی اهدا و از زحمات داود رضایی، رئیس سابق حوزه قضائی خرمدشت تقدیر به عمل آورد.
شهر شال از توابع شهرستان بوئین زهرا و خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان در 62 کیلومتری جنوب شهر قزوین واقع شده اند.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.