به گزارش ایرنا،مریم بیدخام عصر یکشنبه در بازدید از مجتمع ورزشی پاسارگاد در ناحیه شهری مهرگان محمدیه با تاکید بر اینکه شهرک مهرگان با کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی مواجه است،افزود: دسترسی عموم مردم به خدمات فرهنگی و اجتماعی در این شهر جدید ضروری به نظر می رسد.
وی اضافه کرد: نباید فراموش کرد که غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از امکانات ورزشی و فعالیتهای فرهنگی نتیجه مطلوب تری را در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی به دنبال دارد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی با توجه به  زیرساخت‌های لازم در این شهرک ضروری است.
وی همچنین گفت: توسعه ورزش در جامعه به ویژه در مناطق محروم  باعث نشاط اجتماعی می شوند بنابراین با کمترین هزینه می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.
بیدخام با جوان برشمردن هرم سنی جمعیت شهرک مهرگان از عزم جدی استانداری قزوین برای حمایت در ایجاد و توسعه زیرساخت های خدماتی ، ورزشی و فرهنگی برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی  با استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد خبر داد.
مجموعه ورزشی پاسارگاد به عنوان تنها مجموعه ورزشی مهرگان در زمینی به مساحت 6هزار و 500متر مربع جوابگوی خیل زیاد ورزشکاران ساکن در این شهرک تازه تاسیس نیست.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.