به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، سعید احمدزاده روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: طی سه سال اخیر به دلیل بی ثباتی در مدیریت شهری اقدام موثر و قابل اعتنایی در ساماندهی دست‌فروشان و بازار روزها در شهر آبیک صورت نگرفته بود.
وی ادامه داد: با توجه به آشفتگی این بازارها و ناشناس بودن تعدادی از فروشندگان احتمال ایجاد ناامنی و ناهنجاری های بهداشتی مانند شیوع یافتن بیماری ناقل از پرندگان و طیور زنده وجود داشت که ضرورت ساماندهی این بازارها را تقویت می کرد.
این مسئول قضایی افزود: احتمال شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان آبیک به دلیل وجود واحدهای متعدد تولیدی گوشت مرغ و تخم مرغ نیز وجود دارد و این موضوع به مسئولان مربوطه تذکر داده شده است.
دادستان عمومی و انقلاب آبیک گفت: نامناسب بودن چهره شهر و برجای ماندن پسماندها موجب شد در راستای حفظ حقوق عامه به موضوع ساماندهی دستفروشان ورود کنیم که پیگیری این موضوع ادامه دارد.
احمدزاده افزود: هماهنگی لازم در این زمینه میان مسئولان مرتبط انجام شده و اقداماتی از قبیل حذف آشفته بازارها در نقطه نقطه شهر به نام بازار روز، حذف دستفروشان و وانت بارهای غیر بومی از استان البرز و جانمایی و تعریف سه نقطه محل در شهر آبیک توسط شهرداری و شناسنامه‌دار شدن کامل دستفروشان و مالکان وانت‌بارهای موجود بومی شهرستان آبیک در حال انجام است.
آبیک مرکز شهرستانی به همین نام است و در 55 کیلومتری شرق شهر قزوین قرار دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.