به گزارش ایرنا به روابط عمومی اداره کل کتاخانه های عمومی استان قزوین سید علی موسوی روز یکشنبه با دعوت از مردم برای شرکت در این جشنواره افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی یک فرهنگ سازی ارزشمند در راستای افزایش آگاهی مردم نسبت ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا (ع) است.
وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های فاخر فرهنگی است که باید با شکوه و در شآن امام رضا (ع) برگزار شود،از دست اندرکاران این جشنواره خواست تا جهت دعوت عمومی مردم اطلاع رسانی گسترده تر و وسیع تری انجام دهند.
موسوی ادامه داد:عشق و ارادت مردم به امام رضا (ع) موجب برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره کتابخوانی رضوی می‌شود بنابراین باید از این فرصت عظیم جهت گرایش جامعه به سمت کتابخوانی به ویژه مطالعه مفید استفاده کنیم.
نهاد کتابخانه های عمومی کشور به‌منظور انتخاب و معرفی منابع مناسب در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به بررسی و ارزیابی منابع مطالعاتی منتشرشده با موضوع زندگی و سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اقدام کرده تا مناسب ‌ترین کتاب ها را برای علاقه‌مندان به مطالعه و فرهنگ رضوی در سراسر جهان ارائه کند.
سامانه اینترنتی مستقل جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور سهولت در ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir در دسترس علاقه‌مندان به کتابخوانی و معارف رضوی قرار گرفته است.
منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند در پایگاه اطلاع ‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (www.iranpl.ir) یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین به آدرس اینترنتی www.qazvinpl.ir قابل دریافت است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.