سیروس صارمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پروانه های صادر شده مربوط به فرآورده مایع و ژل ظرفشویی و روغن صنعتی در صنعت شیمیایی، کنسرو نخود سبز، کنسرو ذرت، کنسرو سبزی مخلوط، کنسرو نیزه ماهی در صنعت غذایی و آجر رسی در صنعت ساختمان بوده اند.
مدیرکل استاندارد قزوین همچنین گفت: با توجه به رفع نواقص در مدت مقرر، از پروانه یک نوع مایع سفید کننده رفع تعلیق شد و همچنین 22 پروانه کاربرد علامت استاندارد در صنعت شیمیایی نیز به علت پیگیری نشدن در جهت رفع نقص، تعلیق شد.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که استفاده از علامت استاندارد در زمان تعلیق بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می شود، در زمان تعلیق پروانه، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی افزایش می یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

**ابطال سه پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین
مدیرکل استاندارد قزوین همچنین گفت: در آخرین نشست مربوط به کمیته های صدور، تعلیق و ابطال پروانه ها که با حضور نماینده اتاق بازرگانی، نماینده خانه صنعت و معدن و کارشناسان مربوطه تشکیل شد با ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای یک نوع رنگ آلومینیومی نسوز، یک نوع شیر پاستوریزه و یک نوع فیلتر هوای خودرو به علت نداشتن شرایط لازم جهت احراز تمدید موافقت شد.
وی خاطرنشان کرد: نظارت کارشناسان استاندارد از واحدهای تولیدی و فروشگاه ها به منظور پیشگیری از تولید و عرضه کالاهای استاندارد به شکل مستمر تداوم دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.