به گزارش ایرنا، ایرج زاهد پور عصر سه شنبه در نشست با شهرداران استان قزوین افزود: با جذب این نیروها، مشکل کمبود نیروی انسانی در پایگاه های آتش نشانی استان مرتفع خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود در این نشست با اشاره مشکل کمبود آب در بیشتر شهرهای استان،گفت: با توجه به این وضعیت انتظار می رود شهرداری ها در آبیاری فضای سبز شهر خود از شیوه های مدرن استفاده کنند تا در مصرف آب صرفه جویی شود.
زاهدپور، تعامل و تقویت ارتباط شهرداران با شورای شهر را در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان ضروری دانست و گفت: تعامل شهرداران با مسئولان بالادستی نیز باید افزایش یابد.
این مسئول، زمان صدور پروانه های ساختمانی در شهرداری ها را طولانی دانست و گفت: این فرایند را باید کوتاه کرد تا کار مردم به سرعت و بدون معطلی انجام شود.
زاهدپور همچنین خواستار جدیت شهرداران با متخلفان ساختمانی شد و گفت: این کار باید در بدو آغاز تخلف انجام شود تا هزینه ها و پیامدهای کمتری را با خود بدنبال داشته باشد.
وی همچنین خواستار فضاسازی مناسب شهرهای استان در ایام مربوط به برگزاری کنگره شهدای استان در سال جاری شد و در ادامه بر تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع توسط شهرداران و جدیت بیشتر در خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.