به گزارش ایرنا، مدتی پیش پدربزرگ و مربی کوچکترین آفرودکار ایران با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین در خصوص ضمن طرح خواسته های این ورزشکار کم سن و سال، از کم توجهی مسئولان به این ورزشکار نونهال گلایه کرد.
اما مربی و پدربزرگ کوچکترین آفرودکار ایران امروز یکشنبه در تماس تلفنی به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از مصاحبه ما با ایرنا مسئولان کشوری به جنب و جوش افتاده و برای حضور محمد مهدی افشار کوچکترین آفرودکار ایران در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همکاری با وی دعوت کرده اند.
حسنعلی احسانی فر افزود: محمد مهدی بعد از عضویت در تمام مسابقات درون مرزی آفرود شرکت کرده و دور افتخار مارشال را طی می کند که دقیقا خواسته ما نیز همین بود.
وی افزود: حتی حامی مالی وی که در ابتدا قول مساعد برای حمایت از وی داده بود و به دلیل کم توجهی مسئولان استانی به البرز مهاجرت کرد دوباره برای حمایت مالی از این نونهال پراستعداد اعلام آمادگی کرده است.
وی ضمن قدردانی از ایرنا بابت انعکاس خواسته های این ورزشکار نونهال،افزود: امیدواریم مسئولان استانی نیز کمی هوشیار تر شده و از این استعداد بی نظیر رشته اتومبیلرانی که درجهان مشابه ندارد و مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته است، به نفع استان و کشور بهره برداری کنند.
محمد مهدی افشار طوینانی کوچکترین آفرودکار ایران و احتمالا دنیاست که رانندگی را از سه سالگی زیر نظر پدر بزرگ خود آغاز کرده و هم اکنون در سن هشت سالگی بر رشته آفرود مسلط شده است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.