به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز یکشنبه در نشست ستاد پروژه مهر استان قزوین افزود: در سال تحصیلی آینده 601نیرو از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 97، 113نیرو از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 96 و 138نفر از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس استان خواهند شد.
وی اضافه کرد: در پروژه مهر فقط به دنبال آماده سازی برای بازگشایی مدارس نیستیم زیرا پروژه مهر به معنای آغاز سال تحصیلی با برنامه و نگاه مدیریتی و نظارتی جدید است، یعنی مدیر مدرسه برای یک سال برنامه ریزی کرده و در ادامه برنامه‌ها را به خوبی اجرا و نظارت کند.
قاسمی با اشاره به استقرار پایه دوازدهم از سال تحصیلی آینده،ادامه داد: محورهای مهم و قابل توجه دراستقرار پایه دوازدهم تامین تجهیزات آموزشی، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی بوده و تغییرات ایجاد شده در وضعیت دانش آموزان و نیروی انسانی در شاخه نظری و کار دانش مشخص شده است.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این دانش آموزان بعد از گذراندن پایه یازدهم و یا 2 سال دوره هنرستان باید از آموزش و پرورش خارج می شدند اما از سال آینده با حذف پیش دانشگاهی حدود سه هزار دانش آموز به مدارس متوسطه و 6 هزار و 800 دانش آموز به هنرستان های استان اضافه خواهند شد.
استان قزوین دارای 230هزار دانش آموز، 16هزار معلم در 2 هزار واحد آموزشی است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.