به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه آبیک برگزار شد، یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه فقید این شهرستان را گرامیداشت و برای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امینی امام جمعه جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.
امام جمعه قزوین، ظرفیت و بسترهای مناسب شهرستان آبیک برای توسعه و پیشرفت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: خانواده‌های انقلابی و پای کار این منطقه زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر از توانایی ها را فراهم آورده که این مساله بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود رسالت جدی ائمه جمعه را تبیین رسالت‌های قرآنی و دینی دانست و یادآور شد: امروز رهبر معظم انقلاب به طور جدی در این زمینه مبادرت می‌ورزند و ضروری است ائمه جمعه نیز بیش از پیش نشر اندیشه‌های ایشان را در دستور کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین رفراندوم را تنها راه حل منطقی مساله فلسطین از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: این راهکار از سوی ایشان می تواند گره گشای مشکل فلسطینان باشد.
امام جمعه قزوین با اشاره به حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به برجام، افزود: ائمه جمعه باید دغدغه های ایشان را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.