علیرضا کلانتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این آمار سفرهای نوروزی زائران قزوینی لحاظ نشده است،افزود: 90 درصد از این افراد به شکل زمینی و 10 درصد نیز به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند.
وی اظهار داشت: افراد مشرف شده به این سفر معنوی در قالب بسته های ارزان قیمت و عادی عازم عتبات شدند.
مدیر حج و زیارت قزوین گفت: هزینه سفر این تعداد از زایران بسته به نوع و میزان خدمات دریافتی از 870 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان برای سفرهای زمینی بوده است.
کلانتری در ادامه از برخورد با دفاتر سفرهای زیارتی غیرمجاز و افرادی که به شکل خودسرانه اقدام به ثبت نام و راه اندازی تور برای سفر عتبات می کنند خبر داد و با اشاره به عواقب ناگوار و پیامدهای منفی انجام سفرهای خارج از نظر و کنترل حج و زیارت، گفت: افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی می کنیم.
وی یادآور شد: در حال حاضر 30 دفتر (آژانس) زیر نظر سازمان حج و زیارت در استان قزوین کار ثبت نام و اعزام زایران به عتبات عالیات را برعهده دارند.
کلانتری در ادامه از ارسال گذرنامه حجاج قزوینی به سازمان حج و زیارت برای انجام امور مرتبط با صدور روادید خبر داد و گفت: امسال 1100 نفر از استان برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی می شوند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.