به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آب و فاضلاب استان قزوین ، محمد کریمییان روز سه شنبه افزود: بیشتر مشترکین با همکاری و رعایت مصرف بهینه آب باعث شده اند در این روزها مشکلات ناشی از کمبود آب کمتر در سطح شهر قزوین به وجود بیاید.
وی اظهار داشت: در حال حاضر از نظر تامین و توزیع آب در نقطه تعادل هستیم و تنها در چند منطقه شهر که پر تراکم هستند با استفاده از شیرهای فشار شکن برنامه محدود مدیریت فشار در حال انجام است.
کریمییان تصریح کرد: تعهد شرکت های آب و فاضلاب برای تامین فشار آب، 2 طبقه روی پیلوت می باشد و نصب پمپ بر روی شبکه توزیع آب و بعد از کنتور غیر قانونی بوده و در این خصوص مطابق با مقررات اقدام می شود.
وی ادامه داد: در کنار درخواست برای همکاری مردم در صرفه جویی و رعایت مصرف بهینه آب اقدامات فنی و بهره برداری برای ایجاد ظرفیت های جدید تولید آب هم در دستور کار قرار دارد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین گفت : چاه شماره سینای یک در منطقه میدان دام وارد مدار بهره برداری شده و در آینده نزدیک چاههای شماره 2و 3 با ظرفیت محموع 110لیتر در ثانیه مورد بهره برداری قرار می گیرند.
کریمییان با اشاره به افزوده شدن منابع جدید تولید آب در قزوین، ابراز امیدواری کرد در صورت استمرار همکاری مشترکین در رعایت مصارف بهینه و عدم قطعی برق های طولانی در چاهها و نیز عدم بروز شکستگی های خطوط اصلی، تابستان امسال با کمترین پیامد ناشی از کمبود آب سپری شود.
در حال حاضر 26 شهر با 952 هزار جمعیت در استان قزوین از خدمات آبفای شهری بهره مند هستند.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.