عباس پورقادر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه مسکن مهر مهرگان تاکنون حدود 18 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در آن ساکن شده اند که امکانات موجود تکاپوی نیاز شهروندان آن را نیز تاکنون داده است.
وی ادامه داد: از 19 مدرسه مورد احداث، 17 مدرسه در حال فعالیت بوده و چهار مرکز درمانی به همراه 2 سوله ورزشی و یک استخر نیز خدمات خود را به ساکنان آن ارائه می کنند.
پورقادر یادآور شد: ایجاد 2 جایگاه CNG و بنزین، یک پاسگاه کلانتری، یک ایستگاه آتش نشانی، سه باب مسجد، یک پارک 22 هکتاری و چهار پارک محله از دیگر مراکز زیرساختی و خدماتی واقع در شهرک مهرگان می باشد.
وی با انتقاد از عدم استقرار شعب بانکی در این شهرک، گفت: طی سه سال گذشته زمین های مورد نیاز بانک ملی و مسکن برای ایجاد شعبه واگذار شده اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
عملیات احداث 58 هزار و 927 واحد مسکن مهر در استان قزوین از سال 87 آغاز شد که از این تعداد پنج هزار و 626 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار خانوار، هشت هزار و 842 واحد به بافت های فرسوده شهری و 44 هزار و 459 واحد نیز در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت استان بوده که 26 هزار و 500 واحد آن در ناحیه شهری مهرگان واقع در 18 کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین-کرج، قرار دارد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.