به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز چهارشنبه در نخستین گردهمائی معاونت جوانان ستادهای نماز جمعه استان، فلسفه روزه داری را برای رسیدن به تقوا دانست و افزود: امام صادق (ع) می فرمایند 'ارکان و اساس اسلام شامل نماز، زکات، روزه، حج و ولایت است'.
وی ادامه داد: ولایت مفتاح و کلید قبولی چهار مولفه اولی است یعنی اینکه تمامی سفارشات و اعمال اسلام، انسان را به ولی زمان متصل کرده و دست در دست ولی خدا می گذارد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان ستادهای نماز جمعه با این خط مشی به سیاست کلان جذب حداکثری، البته با پایبندی به مبانی انقلاب و ولایت در جبهه سازی اقدام لازم را با نیت تقرب به خداوند متعال انجام دهند.
حجت الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: جوانان با تمام قوا و نشاط جوانی در سنگر نهاد نماز جمعه به جذب حداکثری و جبهه سازی نیروهای جوان انقلابی بپردازند تا با این وسیله شاهد حضور چشمگیر آنان در نماز جمعه باشیم.
به گفته وی، جوانان مومن و انقلابی باید با اتحاد و انسجام انقلابی و با رویکرد فراجناحی و تکنیک محبت و مهربانی به امیدآفرینی و پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: موتور محرک انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم هستند که می توانند با انرژی جوانی خود در پرشور برگزار شدن نماز جمعه نقش آفرینی کنند.
وی در پایان اظهار داشت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز جوانان با محوریت ائمه جمعه که حداقل ماهی یک مرتبه در محضر نماینده ولی فقیه در استان برای رشد و پیشرفت معنوی جوانان برگزار می شود از مصوبات این جلسه بوده که امیدواریم جنبه عملیاتی به خود بگیرد.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.