مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی و نیز توصیه به حجاج در خصوص پرداختن تنها به معنویات این سفر، با همکاری سازمان حج و زیارت استان قزوین این نمایشگاه برپا شده است.
هادی طاهرخانی با اشاره به وضعیت بازار ارز کشور و تلاش در جهت جلوگیری از خروج آن، یادآور شد: برای نخستین مرتبه و در راستای استفاده حجاج از کالاهای مرغوب، 2 هزار 500 حاجی استان که امسال به حج مشرف می شوند از بازدید کنندگان ویژه این نمایشگاه خواهند بود.
به گفته وی، ملزومات احرام و همه وسایل قبل و بعد از سفر حاجیان از سوی تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه نیز عرضه می شود.
طاهرخانی ادامه داد: 70 غرفه پوشاک، اسباب بازی، پارچه، چادر، انواع کالاهای مذهبی در کنار برخی اقلام ضروری پس از سفر حاجیان از جمله روغن و برنج با قیمت تولیدی در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع خدمات خود را به بازدیدکنندگان عرضه می کنند.
این مسئول در پایان اظهار داشت: نمایشگاه محصولات خرد خانگی و ملزومات حج و سفر از ساعت 16 تا 22 خرداد تا اول تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی قزوین دایر خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.