به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه افزود: در 2 ماهه نخست امسال،31 بانک و موسسه مالی در استان قزوین شامل بانک های دولتی و خصوصی مجموعا هفت هزار و 410 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به بخش های تولیدی،اقتصادی و خدماتی پرداخت کرده اند.
این مسئول با بیان اینکه ارایه این گونه تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان افزایش یافته است،افزود: وام های پرداختی به نسبت مدت مشابه سال گذشته از رشد 25 درصدی برخوردار است و این موضوع نوید اشتغالزایی بیشتر نسبت به سال گذشته را می رساند.
وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی 36 درصد در بخش صنعت و معدن،35 درصد در بخش خدمات، 13درصد در بخش کشاورزی،6 درصد در بخش مسکن، چهار درصد قرض الحسنه و 6 درصد سایر موارد بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه تسهیلات بانکی به بخش های مختلف تزریق شده و بستر اشتغالزایی و رشد اقتصادی در جامعه را فراهم می کند،اظهار داشت: درخواست متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش های سلامت، خدمات و فناوری اطلاعات و ورزش نیز باید همانند بخش صنعت و کشاورزی مورد توجه بانک ها قرار بگیرد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.